dimarts, 28 d’abril del 2020

DIMARTS 28 ABRIL

BON DIA,

ESPER QUE ESTIGUEU BEN DESPERTS I ANIMATS!!

COMENÇAM UN DIA  VIRTUAL MÉS,

VAMOS!!


-CATALÀ: Podeu fer la pàgina 133 del llibre de català i copiar el dictat al quadern.


-MATEMÀTIQUES: Avui toquen problemes.






-VIDEO:"TRABAJO EN EQUIPO,SOMOS UN EQUIPO"

ho tornarem a fer tots, i fareu la fitxa del video, recordau a dalt de tot el títol, deprés un dibuix i finalment el resum.
Esper que aquest vos agradi, a jo m'ha emocionat i m'ha fet pensat moolt amb voltros,
VOS ENYOR MOLT!

www.youtube.com/watch?v=nwLm1MlJUGs


TENIU FINS DIJOUS 30 PER ENTREGAR CATALÀ I MATEMÀTIQUES I
EL VIDEO FINS DILLUNS 4 DE MAIG.



ENGLISH:

Good morning 5th graders!

Com ja us vaig dir l’altre dia, els primers symbols que ens vam inventar van ser les rutines i diferents activitats que feim dia a dia.

En el següent enllaç trobareu diferents activitats per recordar aquest vocabulari.

Primer podeu practicar una mica, passant per tots els apartats (aprender, escribir, ortografía y probar) i després hi ha dos jocs (combinar y gravedad).

Aquí teniu l’enllaç:


Teniu fins divendres dia 2 de maig per enviar-me al correu d'anglès (riberangles@gmail.com) alguna fotografia de l'apartat que diu "PROBAR".

Qualsevol aclariment o dubte no dubteu en contactar amb jo!


AQUÍ VOS DEIX ELS CAL.LIGRAMES QUE HEU FET 
VOS DON A TOTS LA MEVA ENHORABONA
VOS HAN QUEDAT GUAPÍSSIMS























Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada