dimarts, 21 d’abril del 2020

DIMARTS 21 ABRIL

BON DIA,



"ELS LLIBRES EM VAN ENSENYAR A PENSAR,
I EL PENSAMENT EM VA FER LLIURE"
Ricardo León


AVUI COMENÇAM AMB UNS REPTES PER A DIVERTIR I POSAR EN MARXA LES NEURONES.








- CATALÀ: Seguim amb la setmana del llibre i avui heu de fer d'investigadors i cercar

 "QUI ERA SANT JORDI?"

 Ho podeu escriure al quadern de català.


Teniu fins dimecres 22 per entregar-ho



EDUCACIÓ FÍSICA: Bon dia, nins i nines! Com vos vaig dir, jo també he intentat realitzar els reptes que vos vaig recomanar, aquí vos deix els vídeos dels quals he aconseguit superar, seguiré practicant amb els altres per poder-los superar i enviar-vos els vídeos. Salutacions!

REPTE DE LA BOTELLA

REPTE D'EQUILIBRI


VIDEO: Mirau quin video tan guapo sobre l'amistat.

https://www.youtube.com/watch?v=RJnJ-6gjkCY

Els qui pogueu mirar el video heu de fer una fitxeta  amb el títol, un dibuix i un resum.
Els qui no el pogueu mirar podeu fer un escrit sobre l'amistat i un dibuix amb el vostre millor amic o amiga.

Aquesta era un feina que feiem només amb els alumnes de valors, però pens que també pot servir amb els alumnes de religió, per tant, a partir d'ara ho fareu tots.
Segur que vos agradarà, els videos són sempre molt xulos.

Aquesta feina la podeu entregar fins divendres 24.


4 comentaris:

  1. Hola Marta som na Nadae lo de ses endivinaias tu tenim que entregar?

    ResponElimina
  2. Hola, Nadae.
    No importa, però si les vols enviar, per jo perfecte.
    Nadae de vegades quan envies les fotos al meu correu jo et pos algun comentari, tú el veus??

    ResponElimina